بازاریابی پارتیزانی چیست؟
سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت :
انواع بازاریابی پارتیزانی موضوع این مقاله می باشد که در ادامه به معرفی انواع آن می پردازیم. بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیتهای تبلیغی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است که نخستین بار توسط جی کنراد لوینسون مطرح گردید. ارزان تر باشد و حداکثر نتایج را به ارمغان آورد تمرکز می کند. شاید برای شما هم سؤال باشد که چرا بازاریابی پارتیزانی به گوریلا مارکتینگ (guerrilla marketing) معروف می باشد!
[caption id="attachment_160677" align="alignnone" width="656"] بازاریابی پارتیزانی چیست؟[/caption]
واژه گوریلا
در واقع واژه گوریلا که در فارسی، چریکی ترجمه می شود به معنی جنگجوی غیر نظامی است و مفهوم بازاریابی چریکی از جنگ چریکی که یک نوع جنگ نامنظم و مربوط به استراتژی های کوچک تاکتیکی می باشد، بطوریکه توسط شهروندان مسلح بکار گرفته می شود، الهام گرفته شده است. بسیاری از این تاکتیک ها عبارتند از کمین، خرابکاری، حملات و عناصری از تعجب! بهطور مشابه، بازاریابی چریکی نیز همانند جنگ چریکی، از تاکتیک های یکسانی در صنعت بازاریابی استفاده می کند.
انواع مختلف بازاریابی پارتیزانی
برای ادامه کلیک کنید:
بازاریابی پارتیزانی چیست؟
مطالب بیشتر برای مطالعه:
معرفی 15 سایت فروش بلیط هواپیما و تور مسافرتی
ویژگیهای راهنمای تور خوب چیست؟ در سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت
تبلیغات و آگهی اینترنتی چه اثراتی در کسب و کار دارد؟
چالش های راه اندازی کسب - تهیه شده توسط سایت آگهی رایگان بقیمت
موفقیت در راه اندازی کسب و کار اینترنتی
موفقیت در کسب و کار با آگهی و تبلیغات دیجیتال
روند افزایش [ آگهی دیجیتال ] و [ تبلیغات دیجیتال ] در ایران و جهان
بررسی تبلیغات و آگهی [ ال سی من ] توسط سایت آگهی رایگان بقیمت
بررسی آگهی نوشیدنی های عالیس توسط سایت آگهی رایگان بقیمت
مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی-توسط سایت درج آگهی رایگان بقیمت
مزایای تبلیغات و آگهی رایگان در سایت های دیوار، شیپور و آفتاب
بازاریابی دیجیتال چیست؟ (قسمت اول: توسط آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت)
تبلیغات و آگهی اینترنتی چه اثراتی در کسب و کار دارد؟
خیلی جالب بود