بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش – قسمت دوم

سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت  :

 

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش از منظر مردم

در ابتدا لازم است بگوییم این متن را به صحبت در مورد بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش اختصاص داده ایم و سعی کرده ایم موضوع را از انواع و اقسام زوایا مورد بررسی و کنکاش قرار دهیم.

فرایند آگهی و تبلیغات شهر فرش از منظر مردم کاملاً جا افتاده شده است، به نوعی که در حال حاضر کمتر کسی وجود دارد که شهر فرش را نشناسد و یا اسم آن را نشنیده باشد. چرا که شهر فرش به حوزه ی آگهی و تبلیغات خود اهمیت بسزایی قائل است و تمام تلاش خود را در این راستا انجام می دهد. یکی از عمده ترین اظهار نظر هایی که مردم در رابطه با آگهی و تبلیغات شهر فرش دارند، تنوع بالای آگهی های آن است. شهر فرش از زمانی که فعالیت های خود را به صورت گسترده استارت زده، از متد های مختلفی برای تبلیغات استفاده کرده است که این موضوع منجر شده تصاویر گوناگونی از تبلیغات این هایپر مارکت بزرگ در ذهن مردم تداعی و ایجاد شوند.

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش - قسمت دوم

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش – قسمت دوم

 

بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش به صورت کلی

شهرفرش یکی از مجموعه هایی است که طی سال های فعالیت خود اقدامات تبلیغاتی گسترده ای توسط رسانه ها پوشش داده است و شگفتانه عنوان کمپین جامعی است که هر بار با طرح موضوع تازه ای اکران می شود. تجمیع بخش بزرگی از برند هایی که در حوزه ی فرش فعالیت می کنند فکر تازه ای بود که منجر به شکل گیری برندی جامع با عنوان شهر فرش گردید. اما جذب مخاطبان ایرانی که فرش در فرهنگ آن ها اهمیت بسزایی داشته و بر مبنای باور های گذشته برای تهیه ی این کالا به فروشگاه های معتبر و یا بازار بزرگ تهران مراجعه می کردند، نیاز به ایجاد هویت و انگیزه ای داشت که بتواند این روند جایگزین را تسهیل و امکان پذیر کند.

 

ادامه در سایت بقیمت کلیک کنید...