معرفی 15 سایت لوازم خانگی

بر اساس بررسی های سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت،

اگر قصد خرید لوازم خانگی را دارید در این عنوان پانزده مورد از بزرگ ترین و بهترین وب سایت های تهیه انواع لوازم منزل را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

 معرفی 15 سایت لوازم خانگی معرفی 15 سایت 

 

دیجی کالا (digikala.com) در ابتدای این لیست قرار خواهد گرفت، یکی از فروشگاه های معتبر چند ساله اخیر که باعث شده رویکرد مردم نسبت به خرید های اینترنتی تغییر کند.

سایت بعدی که قصد معرفی آن به شما را داریم و در امر فروش مستقیم کالا و لوازم خانگی موفق است، میهن کالا نام خواهد داشت، mihankala.com این مورد هم مانند دیگر سایت هایی که در ایران دایر هستند، بخش فروش بزرگی را به لوازم خانگی اختصاص داده است.

 معرفی 15 سایت لوازم خانگی معرفی 15 سایت

معرفی فروشگاه های لوازم خانگی برتر ایران

در مقاله حاضر تحت عنوان:

معرفی 15 سایت لوازم خانگی

با آلیار (alyar.ir) آشنا می شویم که یکی از بزرگ ترین فروشنده های انواع لوازم خانگی در ایران است و در طول چند سال اخیر موفق به رشد و یافتن جایگاه خود در میان مشتریان ایرانی شده است، مسئله مهم مورد این سایت ارزان و رقابتی بودن قیمت خرید انواع کالا می باشد.

zanbil.ir  فروشگاه بزرگ زنبیل نیز جز محبوب ترین ها، پرفروش ترین ها و برترین ها در زمینه ارائه انواع کالا ها و صد البته در دسته بندی کالا های حوزه لوازم خانگی، خانه و آشپزخانه می باشد.

انواع لوازم بزرگ و کوچک آشپزخانه، اکسسوری های منزل و... را از زنبیل با خیال راحت  بخرید.

kimiaonline.com کیمیا آنلاین گزینه بعدی است، کیمیا آنلاین بخش بیش فروشی را به خوبی در سایت خود پیاده سازی کرده است و شما در هنگام خرید یک محصول پس از اضافه کردن آن به سبد خرید حتما پیشنهاد خرید لوازم جانبی و خدمات ضروری مربوط به آن محصول را مشاهده خواهید کرد.

اگر قصد خرید بی دغدغه را دارید فروشگاه اتما (etma.ir) فوق العاده می باشد. فروشگاه آنلاین اتما اولین فروشگاه اینترنتی اقساطی کشور است که از سال 1391 تحت نظارت اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان شروع به فعالیت کرده است، عمده فعالیت این فروشگاه در زمینه لوازم خانگی و کالای دیجیتال بوده.

معرفی 15 سایت لوازم خانگی معرفی 15 سایت 

 

بزرگ ترین مراکز خرید اینترنتی لوازم منزل

بر اساس بررسی های سایت آگهی رایگان بقمت و تبلیغات رایگان بقیمت:

topcopon.ir گزینه ایده آل بعدی برای کسانی که می خواهند تمام لوازم منزل خود را به صورت اینترنتی و آنلاین تهیه کنند، می باشد، تاپ کوپن همواره برای مشتریان ثابت خود کد های تخفیف بی نظیری را در نظر گرفته است.

در برابر تمامی وب سایت هایی که تاکنون به شما عزیزان معرفی کردیم، 5040.ir فروشگاه اینترنتی پنجاه چهل که با تبلیغات گسترده به جایگاه خوبی رسیده جز آینده داران در این صنعت می باشد.

فروشگاه اینترنتی شهروند نیز حالا جز موفق ترین ها به واسطه اعتماد مردم به این مجموعه شروع به کار کرده است، در راستای تسهیل امر خرید اینترنتی و خرید تلفنی برای تمامی شهروندان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری بهترین خدمات فروش اینترنتی را ارائه می دهد. (shahrvand.ir)

و صد البته فروشگاه های کیوان (k1land.com) به عنوان اولین ابرفروشگاه تخصصی زنجیره ای کالای الکترونیکی و دیجیتال ایران از ابتدای سال 1396 کار خود را با تاسیس نخستین شعبه در تهران ،خیابان حافظ ، بازارموبایل ایران آغاز کرد.

خرید قسطی اینترنتی نیز می تواند تجربه جالبی باشد، (ghesticlub.com) این تیم در ادامه و با گسترش بخش اجاره به شرط تملیک خود تصمیم به راه اندازی واحد فروش اقساطی خود کرده و در تیر ماه 1397 واحد فروش اقساطی خود را با عنوان قسطی کلاب راه اندازی کرد.

خرید اینترنتی آسان در ایران

(torob.com) ترب تحولی دیگر در عرصه خرید لوازم منزل، ترب با هدف معرفی فروشگاه‌های جدید و معتبر اینترنتی و ارائه‌ی شفاف قیمت‌ها به کاربران از سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است.

(emalls.ir) ای مالز نیز یک فروشگاه حرفه ای و معتبر دیگر است که می توان آن را به عنوان یک لیست جامع از قیمت تمامی فروشگاه های اینترنتی شناخت.

(salambaba.com) سلام بابا، جدید ترین لوازم خانگی، با بهترین قیمت و گارانتی های معتبر را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

(modiseh.com) مدیسه فروشگاه جذاب بعدی می باشد که علاوه بر بخش لوازم منزل و لوازم خانگی، انواع دکوراسیون، ظروف منزل و اکسسوری دیزان منزل را نیز به مشتریان در سراسر کشور با بهترین قیمت عرضه می کند، بعلاوه این که شما می توانید قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کرده و در هر بخش با برسی مشخصات فنی اطلاعات بیشتری را درباره کالا ها بدست آورید.

مطالعه مطلب زیر توصیه می شود:

آیا راههای ایجاد و توسعه کسب و کار را می دانید؟

لوازم خانگی

نکاتی درباره ی خرید لوازم خانگی

آیا می دانید بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در تهران کجاست؟

منبع : سایت آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت bgheimat