معرفی 15 سایت [ خرید و فروش املاک، آپارتمان و ویلا ]

طی بررسی های سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت :

اگر ترجیح می دهید ملک، زمین، واحد تجاری و مسکونی، آپارتمان و یلا را خودتان بر روی اینترنت به خرید و یا فروش برسانید، در این عنوان قصد داریم پانزده مورد از بهترین وب سایت های خرید و فروش ملک را به شما عزیزان معرفی کنیم.

[caption id="attachment_129583" align="alignnone" width="600"] معرفی 15 سایت [ خرید و فروش املاک، آپارتمان و ویلا ][/caption]

ایران فایل یا ایران رهن (iranfile.ir): در ابتدای این لیست قرار خواهد گرفت، یکی از بزرگ ترین وب سایت های به اشتراک گذاری خرید و فروش و آگهی های مشاورین املاک در ایران است و امکانات جانبی زیادی را نیز در دسترس شما عزیزان قرار می دهد.

دودوتا (dodota.com): سایت بعدی است که در این لیست قرار می گیرد، شما امکان مشاهده املاک برای رهن، اجاره، خرید را خواهید داشت، همین طور خودتان هم می توانید بر روی این وب سایت مرجع، آگهی های جدیدی را درج کنید.

دلتا (delta.ir): نیز فعالیت خود را از سال 1391 شروع کرده و در حال حاضر از رتبه خوبی در گوگل برخوردار است، بعلاوه این که امکان جستجوی املاک بر اساس موقعیت و همین طور کاربری ملک برای شما وجود خواهد داشت.

سابا: در لیست جامعی که به شما شرح می دهیم سابا، با بازدید بالا تر نسبت به چند سایت دیگر، مرجع اطلاعات مربوط به مشاورین املاک، خرید و فروش ملک و آپارتمان است.

معرفی 15 سایت [ خرید و فروش املاک، آپارتمان و ویلا ]

[caption id="attachment_129584" align="alignnone" width="600"]معرفی 15 سایت [ خرید و فروش املاک، آپارتمان و ویلا ] معرفی 15 سایت [ خرید و فروش املاک، آپارتمان و ویلا ][/caption]

بهترین سایت های فروش خانه و زمین

مانیشن (manishen.com): گزینه ایده آل برای کسانی که می خواهند خیلی سریع ملک خود را به فروش رسانده و یا این که فروشگاه، محل کار و یا ساختمان خود را تعویض کنند، حالا اینترنت به داد آن ها رسیده و این کار از طریق سایت مانیشن امکانپذیر است.

شابش (shabesh.com): هم که با تبلیغات هدفمند، نام خود را پرآوازه نموده و باعث شده افرادی که قصد رهن، اجاره و خرید ملک را دارند آن را انتخاب کرده و با ثبت اطلاعات درست مانند دیوار، عملیات خرید و فروش به آسانی انجام می شود.

شابش دارای برنامه اندروید و ای او اس است.

نام شناخته شده دیگر در این امر کیلید است، دسته بندی بر اساس قیمت، منطقه، سپردن ملک، جستجو روی نقشه در سایت کیلید قابل انجام می باشد.

هومینگ (homing.ir): از امکانات فوق العاده این سایت برای کاربرانش، عکس برداری 360 درجه است، که با این امکان تصاویر بهتری از زوایای خانه به مشتریان عرضه میکنند.

خانه من: دیگر خرید خانه رویا نیست، خانه من با بهترین امکانات خرید و فروش ملک و مشاوره آنلاین، بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد.

وب سایت های برتر مشاور املاک

ملکانا (melkana.com): نیز فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده و توانسته با ارائه بهترین خدمات مشاوره در زمینه خرید و فروش ملک جز گزینه های برتر این لیست قرار گیرد که ما به شما عزیزان معرفی می کنیم.

دیوار(divar.ir): دیوار البته صرفا برای خرید و فروش ملک نیست، اما با توجه به محبوبیت و دسته بندی های گسترده شما امکان ثبت ملک و ساختمان و البته ویلا و زمین را نیز دارید، عموما بیشترین بازدیدکننده را در بین دیگر سرویس های فروش دارد.

شیپور (sheypoor.com): که امروزه تبلیغات آن را به صورت گسترده در سطح شهر مشاهده می فرمائید، مورد ایده آل دیگر است، شیپور می تواند برای فروش زمین، خانه و املاک با کاربری های مختلف عالی باشد.

آی هوم (ihome.ir): یکی از مراجع بزرگ و جز رتبه های برتر گوگل برای خرید و فروش املاک می باشد. می توانید آپارتمان، سازه ویلایی و هر چیزی را در این سایت بیابید.

[caption id="attachment_129585" align="alignnone" width="600"]معرفی 15 سایت [ خرید و فروش املاک، آپارتمان و ویلا ] معرفی 15 سایت [ خرید و فروش املاک، آپارتمان و ویلا ][/caption]

وب سایت های ایرانی خرید خانه و زمین

آدرس (address.ir): سایت جامع بعدی که ابزاری برای خرید و انتخاب خانه، سازه های تجاری است و در حال حاضر در لیست ما به دلیل بازدید کننده بالا و معاملات خوب قرار می گیرد.

سراملک (saramelk.ir): سراملک با توجه به فعالیت های گسترده در طول چند سال اخیر در زمینه مشاوره خرید ملک، می تواند برای شما به عنوان یکی از موارد انتخابی جهت به فروش گذاشتن و یا خرید ملک باشد.

زومیلا (zoomila.com): خلاقیت در طراحی، جستجوی سریع و امکانات فوق العاده از جمله ویژگی های مهم این وب سایت مشاور ملک در کشور و بخصوص شهر تهران می باشد.

املاک 24 (amlake24.ir): اگر ساکن تهران هستید و می خواهید در یکی از مناطق آن ملکی را خریداری کرده و یا این که به فروش برسانید، پیشنهاد می کنیم که از امکانات سایت املاک 24 نیز بازدید فرمائید.

منبع : سایت آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان و توسعه کسب و کار بقیمت bgheimat

سایت آگهی رایگان بقیمت، تبلیغات رایگان بقیمت، درج آگهی رایگان، معرفی 15 سایت [ خرید و فروش املاک، آپارتمان و ویلا ]