آرایش عروس + نکات مهمی که باید بدانید

آرایش عروس + نکات مهمی که باید بدانید

آرایش عروس + نکات مهمی که باید بدانید

Bridal makeup + important points to know

روز عروسی رویایی ترین روز در زندگی دختران است.

مهمترین کاری که عروس قبل از روز عروسیش باید انجام دهد انتخاب سالن زیبایی مناسب برای میکاپ و آرایش و شینیون موها خود برای زیباتر شدن در بهترین روز زندگیش است و این کار برای رسیدن به نتیجه مناسب نیازمند دقت است.

 آماده سازی پوست

یکی از مهمترین توصیه  های که به عروس خانمها میشود  این است که در روز عروسی پوستی سالم و روشن داشته باشند و به گفته کارشناسان پوست برای نشان دادن نتایج مراقبت ها و درمان ها به زمان نیاز دارد.

توصیه می شود حداقل شش هفته قبل از روز عروسی مراقبت از پوست را شروع کنید.

شستشوی پوست: صبح روز عروسی صورت را بشویید و مرطوب کنید و پوست را می توانید با یک لایه برداری ملایم لایه برداری کنید  و از ماساژ دادن زیاد جلوگیری کنید ، تا پوست زیبا جلوه کند.

دو دقیقه پس از استفاده از مرطوب کننده  از کرم نرم کننده استفاده کنید و به خوبی به تمام سطح پوست این کرم را برسانید.

بعد از انجام این مراحل بهترین روز زندگی هر فردی یعنی روز عروسی فرا میرسد و عروس صبح خیلی زود برای میکاپ و سایر موارد زیبایی دیگر که باعث زیباتر شدن میشود به سالن زیبایی که از قبل انتخاب کرده مراجعه می کند.

آرایشگر مورد نظر برای شروع کار و زیباتر شدن چهره عروس خانم زیر سازی های مناسب را انجام میدهد که هم تخصص خود را در این زمینه نشان دهد و هم عروس بفهمد که در انتخاب آرایشگر خود اشتباه نکرده است.

آرایش عروس + نکات مهمی که باید بدانید

آرایش عروس + نکات مهمی که باید بدانید

مهم ترین بخش رنگ پوست عروس است

نکات مهم آرایش عروس

مهم نیست لب هایتان چقدر براق یا چشم شما چقدر بزرگ است، اگر رنگ پوستتان مناسب نباشد و یا چرب یا بی رنگ باشد نمی توانید زیبا دیده شوید. اولین اولویت شما باید این باشد که مطمئن شوید پوستتان عالی دیده می شود، سپس به سراغ لب، چشم و گونه ها بروید.

چشم ها یا دهان را در آرایش عروس انتخاب کنید

بهترین روش آرایش چشم ها و لب

قانون پایه ای آرایش این است که روی چشم یا دهان خود تمرکز کنید. کار کردن زیاد روی هردو باعث می شود صورتتان مسخره دیده شود. اگر تصمیم دارید چشم هایتان را زیاد آرایش کنید بهتر است از رنگ های ملایم برای لب ها استفاده کنید.

آرایش عروس + نکات مهمی که باید بدانید

آرایش عروس + نکات مهمی که باید بدانید

از فر کننده ی مژه برای آرایش عروس استفاده کنید

زیبا تر کردن چشم ها با فر کننده مژه

فر کردن مژه ها باعث می شود چشمان شما بزرگ دیده شود. برای زیاد کردن کارایی فرمژه قبل از استفاده برای سه ثانیه آن را با حرارت سشوار گرم کنید. قبل از استفاده آن را روی مچ دستتان امتحان کنید تا زیاد داغ نشده باشد. راه دیگر استفاده از مژه مصنوعی برای این روز بزرگ است.

زیرسازی صورت عروس

آرایش و زیرسازی پوست

درست مانند اینکه قبل از رنگ کردن دیوار زیرسازی انجام می دهید باید برای صورتتان نیز این کار را بکنید. برای جلوگیری از پخش شدن سایه درون چشم بهترین راه استفاده از زیرسازهای سایه است. زیرسازها تمام خطوط و منافذ پوستی را پر کرده و مواد آرایشی بدون تلاش زیاد روی پوستتان خوب می نشینند.

ترفندی برای نگه داشتن رژلب

روش تثبیت رنگ رژ روی لب

روز عروسی لب های خود را با وازلین لایه برداری کنید. آن را با یک مسواک قدیمی به آرامی با حرکات دایره ای روی لب های خود بکشید.

زمان آرایش کردن داخل لب ها را با خط لب پر کنید.

رژ یا برق لب را روی آن بزنید. خط لب راه کلیدی برای تثبیت رنگ رژ است.

خط لب را همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید در طول روز آن را تمدید کنید.

موم انداختن پشت لب برای عروس

زمان موم انداختن صورت عروس

موم انداختن روش خوبی است اما قرمزی آن ممکن است تا مدتی باقی بماند. بهتر است این کار را 48 ساعت قبل از مراسم انجام دهید.

آرایش عروس + نکات مهمی که باید بدانید

آرایش عروس + نکات مهمی که باید بدانید

لایه برداری صورت عروس هفته های قبل از مراسم

اهمیت لایه برداری پوست عروس

برای اینکه مطمئن شوید پوست در بهترین حالت باقی می ماند صورت و گردن خود را در ماه های قبل از عروسی یک یا دو بار در هفته لایه برداری کنید. شما می توانید با ترکیب شکر با روغن نارگیل، روغن انگور یا حتی روغن زیتون برای خودتان لایه بردار تهیه کرده و یا از بیرون بخرید.

 استفاده از هایلایتر

از هایلایتر برای براق شدن چهره به جای درخشش سایه های براق استفاده می شود و از هایلایتر برای  پل بینی ، چانه ، پیشانی و نواحی برجسته صورت استفاده میشود.

استفاده از پودر یا پنکیک

هرچه پودر بیشتری استفاده کنید نتیجه بهتری خواهد داشت. دلیل این امر این است که وظیفه پودر درخشندگی و عدم افزایش بار روی پوست است .

پودر با استفاده از یک برس متوسط ​​روی پیشانی ، کناره های صورت و چانه توزیع می شود ، و سپس یک پودر برنز دو درجه تیره تر از کرم پایه در دو طرف صورت استفاده می شود ، با شروع از خط رشد مو و پایین رفتن به کنار صورت ، سپس رسیدن به استخوان گونه ، و بازگشت به کنار صورت ، سپس خط فک را پرکنیدو پوشش دهید.

رایج ترین اشتباهات در آرایش عروس

روز عروسی زمان آزمایش لوازم آرایشی و رنگ جدید نیست .

استفاده از کانتورینگ در آرایش برای نشان دادن استخوان های صورت ، این نوع آرایش های سنگین ممکن است برای روز عروسی مناسب نباشد و استفاده از آرایش های سبک و روشن با نور طبیعی برای نشان دادن زیبایی طبیعی عروس مناسبتر باشد.

از آزمایش کردن  آرایش در روز عروسی صرف نظر کنید. بهتر است حداقل سه ماه قبل از آرایش عروس را امتحان کنید تا وقت کافی برای امتحان گزینه های مختلف داشته باشید.

بسیاری از عروس خانم ها فراموش می کنند که قبل از روز عروسی عکس هایی از آرایش مورد علاقه خود را بیاورند .وهمچنین در مورد مدل مو و رنگ موی خود قبل از روز عروسی با آرایشگر خود باید صحبت کنند.

آرایش عروس + نکات مهمی که باید بدانید

آرایش عروس + نکات مهمی که باید بدانید

از برق لب استفاده نکنید زیرا زود پاک می شود و در تصاویر باعث خیرگی می شود.

سایه های براق را در مکان های اشتباه قرار ندهید: مانند بینی ، پیشانی ؛ جایی که پوست چرب به نظر می رسد.

آرایش روشن هنگام عکس گرفتن نور را منعکس می کند ، لکه های سفید روی صورت را در تصویر باقی می گذارد . مکان های مناسب برای استفاده از آرایش روشن استخوان های گونه ، بالای لب ها و زیر ابروها است.

استفاده از رژگونه به روش اشتباه: بسیاری به اشتباه معتقدند که رژگونه از پایین استخوان گونه به سمت بالا قرار می گیرد ، اما ترجیح داده می شود که رژگونه را در محلی که گونه ها به طور طبیعی قرمز است استفاده شود و سپس کمی برنزین در زیر استخوان گونه قرار داده و آنها را خوب با هم ترکیب کنید.

در استفاده از آرایش چشم زیاد از رنگ سیاه ترجیح داده نمی شود.زیرا ممکن است در بسیاری از  موارد چهره عروس خانمها سنگین به نظر برسد و به جای آن با استفاده از بسیاری از رنگ های دیگر مانند: قهوه ای ، خاکستری ، آبی تیره و بنفش تیره می توان ظاهری جذاب و هیجان انگیزتر به دست آورد.